dijous, 8 de novembre del 2012

Descobrint novament el PPT!


Després de veure els exemples de PPTs (PowerPoint) interactius de les companyes d’altres anys he arribat a una conclusió: encara no sé ni el 50% de les possibilitats que ofereix aquesta eina (tal i com ja vaig reflexionar a les primeres entrades). Certament, una vegada que ho penses, no es gaire difícil. Però has de saber com fer-ho. En un primer moment sembla una cosa impossible de fer amb PPT però, novament, és per la desconeixença que tenim dels programes que utilitzem habitualment.

Personalment em van agradar moltíssim les seves presentacions i ahir, a la classe de pràctica, vàrem crear un petit PPT interactiu del conte de Caillou. És molt bàsic però és el començament per dur endavant el nostre projecte. M’ha agradat moltíssim descobrir aquestes noves possibilitats del programa i estic desitjant fer-ne més per un ús professional però també personal (pels meus nebots i altres infants dels que me’n cuido espontàniament).

He intentat pujar el PPT però quan ho faig, no s'escolta la veu. Tractaré d'arreglar-ho i el penjaré el més aviat possible. Gràcies!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada