divendres, 5 d’octubre del 2012

Segona Setmana: Taller d'Imatge I


A la classe pràctica de dimecres, vam començar amb un petit moment teòric de quatre conceptes bàsics sobre les imatges (el color, la resolució, píxels, etc.) i programes d’edició d’imatges (Photoshop, Paint, GIMP). A la pràctica, vam utilitzar el GIMP. Personalment, jo ja coneixia aquest programa perquè a 4t d’ESO vam utilitzar-lo a l’optativa d’informàtica però la veritat és que no recordo res. Així que la classe va ser nova, com si fos un programa desconegut i vaig gaudir molt fent retalls i aferrant a la nostra foto, fent capes, tornant enrere... La veritat és que vaig aprendre molt en aquest taller (des del racó del fons de la classe, a una taula improvisada per l’overbooking que hi havia, junt amb dues companyes més) i vaig estar encantada perquè crec que és de molta utilitat (cada dia volem llevar alguna cosa d’una foto, afegir, etc. I no sabem com fer-ho). Així que crec que és l’oportunitat per explorar aquest programa i aprendre a utilitzar-ho amb una mica més de comoditat. Finalment dir que estic molt entusiasmada i amb moltes ganes de seguir aprenent! Mirau el resultat!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada